Fixat & Donat,  Inspiration,  Kosta Boda

Maison et Objet, Kosta Boda

Igår fick ni se hur Orrefors-delen av vår monter såg ut. Idag tänkte jag istället visa er hur Kosta Boda sidan såg ut. För Kosta Boda är det kampanjen Kosta Boda Blue som har fått fokus liksom produkterna Cup Cake och Make Up.

Samt konstglas givetvis. Alltid konstglas från Kosta Boda på de internationella mässorna, samlarna och galleristerna som är ute efter just våra konstnärers alster är många och de kommer till oss så fort mässan är öppen för att välja ut sina favoriter.

Och innan någon kommenterar det, logotyperna sitter alldeles för lågt för att mässan krävde det… Exakt varför den franska organisationen tyckte att det var ok att sätta bilder på valfri höjd i montern men inte logotyperna det har jag fortfarande inte begripit men att jag var tvungen att sätta dem på denna märkliga höjd var tyvärr alldeles klart. Och ljuset i mässhallen var ganska mörkt vilket också ser lite märkligt ut, tack och lov var det ljusare än vad bilderna vill ge sken av.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.